Diagram - Dagens näringsintag!

Nä men alltså jag älskar statistik.
Såhär ser det ut idag.
Håller koll på matdagboken.se så jag får i mig vad jag ska nu när jag inte äter som jag gjort innan i livet.
 (Jag har druckit vatten i bra mängd, men brukar inte "bokföra" det. Det där är bara vatten som maten innehåller.)
 
 
Ska klämma i mig lite Skyr nu innan jag lägger mig. Kan lägga ut allt jag ätit på specificerad lista om någon skulle önska det.
 
Känns okej idag. Har ju inte tränat nu när jag var lite dålig sen i tisdags förra veckan, men borde ju ligga på mer än 2048 kcal på en dag.
 
 
3098 kcal är räknat utifrån att jag tränar tre dagar i veckan och är aktiv om dagarna. Då försöker jag alltså äta runt 3400 kcal de dagar jag tränar. Egentligen brukar man säga +500 kcal över rekommenderat dagligt intag och -500 kcal när man ska gå ner i vikt. Dock passar det mig bättre att försöka äta lite för mycket varje dag, då det sällan händer. Och då räcker det att jag plussar på ett par hundra kcal. Synpunkter på det?
 
 
Godnatt!
Kost & Hälsa | |
Upp